• Start
  • Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja sprzedaży w Twoim sklepie internetowym

Dlaczego warto optymalizować współczynnik konwersji?

 

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym to kluczowa kwestia w uzyskiwaniu jak największych zwrotów z inwestycji w marketing. Podnoszenie współczynnika konwersji w sklepie generuje dla Twojej firmy większą sprzedaż i zysk przy niezmiennych kosztach reklamowych. Tego typu działania są tym bardziej skuteczne jeżeli prowadzone są nieustannie. Realizujemy również "jednorazową" usługę optymalizacji konwersji.

Przed optymalizacją

Po optymalizacji

Wejścia: 100 000

Wejścia: 100 000

Wspł. konwersji: 1%

Wspł. konwersji: 1,5%

Średni zakup: 100 zł

Średni zakup: 100 zł

Obrót: 100 000 zł

Obrót: 150 000 zł

Referencje

  • Rzetelna, terminowa i konkretna firma. Polecam współpracę z firmą Direct Solution. Od lat realizują dla nas wdrożenia nowych sklepów internetowych oraz kampanie Google Ads. Działają bardzo skutecznie w ramach prowadzonego pozycjonowania naszego sklepu. Polecam!
    ARTMAXTURBO
    Turbolader Berlin
  • Współpraca z Direct Solution to czysta przyjemność :) Pełen profesjonalizm ze strony firmy pozwala na skuteczną realizację projektów.
    Mateusz Romańczukiewicz
    PESport
  • Bardzo rzetelna firma, Pan Marek wykazuje się dużą cierpliwością i dokładnie tłumaczy swoje działania każdemu laikowi, kompleksowo promuje nasza restauracje jak i załatwia wszystkie formalności związane z obsługą serwera, sklepu internetowego czy też promocji fanpage. Serdecznie polecam!
    Patryk Seroczyński
    Izakaya Sushi
  • Polecamy firmę Directsolution jako profesjonalnego partnera z doświadczeniem i ciekawymi pomysłami. Do powierzonych projektów podchodzą rzetelnie i fachowo. Bardzo miłe i zasługujące na podkreślenie jest zaangażowanie osobiste i dyspozycyjność na każdym etapie.
    Paczkameble
  • Pełen profesjonalizm. Jestem miło zaskoczony współpracą z Panem Markiem. Bo dokładnie czegoś takiego szukałem. Gołym okiem widać, że człowiek zna się na swojej profesji. Podchodzi zarówno do projektu jak do klienta z pełnym zaangażowaniem. Dla mnie bomba, polecam bez dwóch zdań.
    Kamil Czarniecki
    SALGAT
  • Współpracujemy z firmą Direct Solution od dłuższego czasu i jak najbardziej ją polecamy, ze względu na pełen profesjonalizm i zaangażowanie. W ramach współpracy firma Direct Solution odświeżyła i dostosowała do aktualnych standardów naszą stronę internetową oraz zajęła się jej pozycjonowaniem co bardzo szybko przyniosło zamierzony efekt.
    VICESIMA Sp. z o.o.
  • Współpraca z firmą Direct Solution przebiega bez zarzutów - pełen profesjonalizm i właściwe wsparcie
    Daniel Czarniecki
    NEXHED
  • Współpraca z Direct Solution to przyjemność. Profesjonalizm, rzetelność, doradztwo przy projekcie i realizacji strony internetowej. Bardzo dobry kontakt telefoniczny i mailowy, odpowiedź na każdą wątpliwość i zapytanie. Wsparcie z obsługą strony po zakończeniu realizacji. Firma godna polecenia!
    Alicja Łach
    RAMS Okna
  • Bardzo solidna i rzetelna firma. Realizacji w terminie z dobrym kontaktem z klientem.
    Tomasz Misiak
    Dementis
  • Firma konkretna, rzetelna i godna polecenia.Terminowa i profesjonalna realizacja zleceń to najlepsza rekomendacja dla Firmy. Nie bez znaczenia dla naszej Firmy jest bezpośredni i dobry kontakt oraz szybka reakcja na zgłaszane potrzeby. POLECAM !
    Adam Sikora
    ELBUR Producent łóżek rehabilitacyjnych

Zadzwoń +48 795 625 507 lub wypełnij poniższy formularz.

+48
    Co będziemy optymalizować:
    Konwersji
    SEO
    UX
    Szybkości
    Zgody*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CMPM Marek Wiśniewski, ul. Wiosenna 33G/2, 55-093 Kiełczów, NIP 749 200 04 22, na potrzeby realizacji powyższego zapytania zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 922 z późn. zm.) oraz Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. UE 2016 L 119).

    Wyślij

    Zadzwoń +48 795 625 507 lub wypełnij poniższy formularz.

    +48
      Na jakiej platformie wykonana jest strona / sklep www?
      Wordpress
      Joomla
      Prestashop
      Inna
      Jakie działania mamy podejmować
      kopie bezpieczeństwa
      aktualizacje
      modyfikacje programistyczne
      modyfikacje redaktorskie
      Zgody*

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CMPM Marek Wiśniewski, ul. Wiosenna 33G/2, 55-093 Kiełczów, NIP 749 200 04 22, na potrzeby realizacji powyższego zapytania zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 922 z późn. zm.) oraz Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. UE 2016 L 119).

      Wyślij

      Potrzebujesz zwiększyć sprzedaż
      w swoim sklepie internetowym?

      +48
        Co będziemy optymalizować:
        Konwersji
        SEO
        UX
        Szybkości
        Zgody*

        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CMPM Marek Wiśniewski, ul. Wiosenna 33G/2, 55-093 Kiełczów, NIP 749 200 04 22, na potrzeby realizacji powyższego zapytania zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 922 z późn. zm.) oraz Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. UE 2016 L 119).

        Wyślij

        Proces optymalizacji Twojego sklepu internetowego

        Krok

        Zdefiniowanie celów konwersji

        Celem konwersji może być zwiększenie ilości zamówień, sprzedanych sztuk produktów, podniesienie uśrednionej wartości koszyka, rejestracja w serwisie lub wypełnienie formularza kontaktowego.

        Krok

        Podpięcie narzędzi analitycznych

        Zdiagnozowanie blokerów sprzedażowych, wszelkich czynników jakie przeszkadzają potencjalnemu klientowi dokonać zakupów wymaga różnorodnych danych jakie oferują profesjonalne narzędzia analityczne, które integrujemy ze sklepem lub stroną.

        Krok

        Analizy i audyt

        Na tym etapie określamy potencjalne najważniejsze problemy na sklepie internetowym lub stronie www.

        Krok

        Strategia i wdrożenie

        Kolejnym etapem jest opracowanie strategii rozwiązań, które mają za zadanie usunąć wykazane problemy, wady serwisu oraz wszelkie blokery sprzedażowe.

        Krok

        Pomiary, analizy, testy

        Samo wdrożenie rozwiązań nie przyniesie optymalnych rezultatów bez dogłębnej analizy efektów ich wdrożenia.

        Krok

        Powrót do etapu 1 lub 4

        W przypadku zadowalających efektów zastosowanych poprawek można zdiagnozować kolejne cele optymalizacji. Warto również podnosić współczynnik konwersji celów już określonych i optymalizowanych aby generować większe zyski.